x تبلیغات
مارکت اندروید - بازی و اپلیکیشن

چگونه از آنفلوانزا در امان باشیم ؟

جلوگیری از آنفلونزا

 

 

 

چگونه از آنفلوانزا جلوگیری کنیم ؟

 

همانگونه که این روزها همه می دانیم بیماری شدیدی به نام آنفلوانزا شایع شده است که تقریبا افراد زیادی را مبتلا به خود کرده و علائم مختلفی نیز دارد هر ساله با شروع فصل سرد این نوع بیماری ها نیز شیوع بیشتری پیدا میکنند اما ما چکار باید بکنیم که از شر این بیماری در امان بمانیم ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا اقدامات اولیه برای جلوگیری از این بیماری را انجام دهید و از ابتلا به این بیماری در امان بمانید .

چگونه شخص یا پیجی را در اینستاگرام ریپورت کنیم ؟

نحوه ریپورت کردن در اینستاگرام

 

 

چگونه شخص یا پیجی را در اینستاگرام ریپورت کنیم ؟

 

 

فضای مجازی همانگونه که برای بسیاری از افراد به منظور فضلیی برای ایجاد کسب و کار و فعالیت های اجتماعی،اقتصادی و غیره را دارد اما بسیاری از افراد سودجو از ان به عنوان راهی برای کلاهبرداری و یا ایجاد مزاحمت و یا فضاهایی برای گمراه کردن مردم استفاده می کنند در این مواقع سایر کاربران اگر به این موضوعات پی بردند اولین اقدامی که باید انجام دهند ریپورت کردن یا همان گزارش دادن این نوع پیج ها و افراد است . حال باهم به چگونه انجام دادن این اقدام می پردازیم .

چگونه اپلیکیشن اندرویدی بسازیم ؟

چگونه اپلیکشن اندروید بسازیم ؟

 

چگونه اپلیکیشن اندرویدی بسازیم ؟

 

امروز قصد داریم درباره ساخت اپلیکیشن برای اندروید صحبت کنیم ،قطعا توسعه برنامه اندرویدی توسط خودتان خیلی راحت تر از چیزی است که فکر می کنید اما به شرط اینکه ایده های خوبی داشته باشید و ام دانش فنی هم فراموش نشه .

خب بریم واسه بررسی اطلاعات لازم برای این کار .

معرفی بهترین بازی های اندروید

معرفی بهترین بازی های اندروید

 

از بهترین بازی های اندروید سری بازی های استراتژیک و بازی ماشین سواری هستند که طرفداران بسیاری در بین کاربران اندروید دارند. از بهترین بازی های استراتژیک می توان به Age of Civilizations، Card Thief و Chess By AI Factory Limited اشاره نمود که در زیر به شرح مختصری از این بازی ها  می پردازیم.

بازی اندروید عصر تمدن ها یا Age Of Civilizations ترکیبی از بهترین بازی های استراتژی اندروید است شما در این بازی به دست آوردن قلمروهای بیشتر برای تمدن خودتان است که در این راه باید ریسک های زیادی انجام دهید. در این بازی شما می توانید از سناریو جنگ جهانی اول، دوم و جهانی مدرن استفاده کنید و یا می توانید یک سناریو برای خودتان بسازید تا به چالش کشیده شوید. وجود 193 تمدن، ۲ سیاره و موارد اعتیاد آور دیگر که به جذابیت بازی افزوده است! این بازی یکی از بهترین و ساده ترین بازی های استراتژی است.

بازی استراتژیک Card Thief نیز یکی از بهترین بازی هایس استراتژیک اندروید است. یک بازی کارتی و استراتژی که هدف شما پیشروی بدون لو رفتن است. وظیفه شما در این بازی اندروید استراتژیک این است که با هوش و درایت با استفاده از تجهیزانتی  شما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارید بدون باخبر شدن نگه بانان مراحل بازی را بگذرانید.

دیگر بازی استراتژیک برتر اندروید Chess By AI Factory Limited است. گرافیک این بازی کم حجم خیلی بالا نیست، شما باید ۱۲ مرحله دشوار را در حالات مختلف بازی از جمله چند نفره، معلم شطرنج و چیز های جالب دیگر به پایان برسانید. این بازی با موتور شطرنج Treebeard  کار می کند که رایگان است اما این بازی تبلیغات دارد که برای حذف تبلیغات ۰٫۹۹ دلار را باید پرداخت کنید.

از پرطرفدارترین بازی های اندروید می توان به سری بازی های ماشین سواری اشاره کرد. بازی ماشین سواری آسفالت 9 از برترین بازی ها برای اندروید است که اخیرا توسط شرکت گیم لافت طراحی و روانه بازار شده است.

اتومبیل های به کار رفته در بازی اندروید Asphalt 9: Legends  برگرفته از ماشین های لوکس واقعی با تمام جزئیات و کارکردها طراحی شده اند. اتومبیل های منعروف جهان از شرکت های خودروسازی مشهور نظیر فراری، لامبورگینی، پورشه و وات موتورز. شما می توانید به دلخواه خود یکی از این ماشین های لوکس را انتخاب کنید و می توانید در مناطق دیدنی با سایر رقبا در سراسر جهان مسابقه دهید.

معرفی چند بازی جنگی اندرویدی آفلاین

معرفی بازی جنگی

 

معرفی چند بازی جنگی برای اندروید


وقتی راجب بازی های جنگی حرف می زنیم همه ما یک سری از بازی ها در ذهنمان خطور می کند مثل بازی کلش اف کلنز ،فورتنابت اما باید بدانیم این بازی ها آنلاین هستند. اما اکنون ما به شما بازی های معرفی می کنیم که نیاز به اتصال اینترنت ندارند.

چگونه لنز دوربینمان را تمیز کنیم؟

تمیز کردن لنز دوربین

 

چگونه لنز دوربینمان را تمیز کنیم ؟

 

لازم است که بدانیم کیفیت عکس ها بیشتر به لنز بستگی دارد تا دوربین . پس اگر می خواهید که عکس های با کیفیت تری داشته باشید باید از لنز دوربین به خوبی مراقبت کنید و قدم اول در این کار تمیز نگه داشتن آن است . حال اگر با نحوه تمیز کردن لنز آشنایی ندارید ما به شما کمک می کنیم .

چگونه لینک جوین تلگرام بسازیم؟

لینک جوین تلگرام

 

چگونه لینک جوین تلگرام بسازیم ؟

 

هنگامی که کاربران روی لینک یک کانال خصوصی کلیک می‌کنند، بلافاصله به عنوان یک عضو جدید، به آن کانال خصوصی اضافه می‌شود ولی هنگامی که کاربران روی لینک یک کانال عمومی کلیک کنند، می‌توانند محتویات کانال عمومی را مشاهده کنند و برای اینکه به آن کانال عمومی بپیوندند، باید حتما روی JOIN در پایین صفحه کلیک کنند که در خیلی از موارد  فراموش می‌کنند.بنابراین به همبن دلیل است که صاحب یک کانال، می خواهد در عین اینکه کانالش عمومی است،ولی یک لینک  شبیه کانال خصوصی هم داشته باشد که بتواند با تبلیغ آن لینک،هر کاربری که روی آن کلیک می‌کنند حتما به کانال اضافه شوند.

معرفی نرم افزارهای خرید و فروش کالا و اجناس نو دودست دوم برای اندروید

نرم افزارهای خرید و فروش کالا و اجناس نو دودست دوم برای اندروید

ایسام - دیوار - شیپور


نرم افزار دیوار :
اپلیکیشن دیوار محلی برای انتشار رایگان انواع آگهی و نیازمندی های خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم شما می باشد.شما می توانید در دیوار به صورت رایگان کالاهای نو و کارکرده خود را آگهی کنید و یا این که در میان آگهی های دیگران به جستجوی کالای مورد نیاز خود بپردازید با آگهی دهنده تماس بگیرید و کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. شما همچنین می توانید در برنامه دیوار شما همچنین می توانید در قسمت کسب و کار و آگهی استخدام به جستجوی شغل و کار بپردازید و یا برای نیروی کاری مورد نیاز خود فراخوان بدهید.
دانلود برنامه دیوار

نرم افزار شیپور :
اپلیکیشن شیپور یک برنامه دیگر در زمینه خرید و فروش اجناس نو و کارکرده می باشد. در شیپور نیز شما همچون برنامه دیوار می توانید به خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم بپردازید. در نرم افزار اندروید شیپور کالاها و خدمات در دسته بندی های مختلف ارائه شده اند و شما می توانید بر اساس نیاز خود به دسته مورد نظر خود مراجعه کنید و انچه را که می خواهید خریداری کنید و یا این که کالای خود را آگهی کنید.
دانلود برنامه شیپور

نرم افزار ایسام :
برنامه ایسام نیز یکی دیگر از نرم افزارها در زمینه خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم می باشد. شما در ایسام می توانید کالای خود را آگهی کنید و آن را به بالاترین پیشنهاد بفروشید همچنین شما می توانید با جستجوی کالای مورد نیاز خود و با درج پیشنهاد قیمت در مزایده شرکت کنید و با برنده شدن در مزایده و یا این که با قبول قیمت پیشنهادی فروشنده کالا را از آگهی دهنده و با خیال آسوده خریداری کنید.
دانلود برنامه ایسام

 

۳ روش دانلود واتس آپ برای کامپیوتر (‌ویندوز و مک)

 ۳ روش دانلود واتس آپ برای کامپیوتر (‌ویندوز و مک)


اکثر آدم‌ها به دلایل مختلف از واتس‌ اپ (WhatsApp) بر روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر‌های خانگی استفاده می‌کنند. این کار بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد و همچنین تایپ کردن در PC و لپ تاپ نسبت به گوشی موبایل بسیار سریع‌تر است. دلایل دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد. متاسفانه اکثر افراد از روش دانلود واتس آپ برای کامپیوتر (‌ویندوز و مک) اطلاع ندارند. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۳ روش دانلود WhatsApp برای ویندوز را بدانید.
 

رفع گرفتگی عضلات

رفع گرفتگی عضلات

 

رفع گرفتگی عضلات

 

 

آیا تا به حال دچار گرفتگی عضلانی شده اید و این مضوع باعث آزار شما شده است ؟آیا تا به حال شده که هنگام راه رفتن یا دویدن احساس گرفتگی عضلانی کنید ؟و این موضوع شما را برای چند لحظه یا حتی بیشتر از حرکت باز ایستانده باشد ؟اگر شما هم دچار این عارضه شده اید می توانید با ما همراه باشید تا به شما در باره علت این عارضه و راه مقابله با آن را به شما توضیح دهیم .

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد