معرفی بهترین بازی های اندروید

 

از بهترین بازی های اندروید سری بازی های استراتژیک و بازی ماشین سواری هستند که طرفداران بسیاری در بین کاربران اندروید دارند. از بهترین بازی های استراتژیک می توان به Age of Civilizations، Card Thief و Chess By AI Factory Limited اشاره نمود که در زیر به شرح مختصری از این بازی ها  می پردازیم.

بازی اندروید عصر تمدن ها یا Age Of Civilizations ترکیبی از بهترین بازی های استراتژی اندروید است شما در این بازی به دست آوردن قلمروهای بیشتر برای تمدن خودتان است که در این راه باید ریسک های زیادی انجام دهید. در این بازی شما می توانید از سناریو جنگ جهانی اول، دوم و جهانی مدرن استفاده کنید و یا می توانید یک سناریو برای خودتان بسازید تا به چالش کشیده شوید. وجود 193 تمدن، ۲ سیاره و موارد اعتیاد آور دیگر که به جذابیت بازی افزوده است! این بازی یکی از بهترین و ساده ترین بازی های استراتژی است.

بازی استراتژیک Card Thief نیز یکی از بهترین بازی هایس استراتژیک اندروید است. یک بازی کارتی و استراتژی که هدف شما پیشروی بدون لو رفتن است. وظیفه شما در این بازی اندروید استراتژیک این است که با هوش و درایت با استفاده از تجهیزانتی  شما با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارید بدون باخبر شدن نگه بانان مراحل بازی را بگذرانید.

دیگر بازی استراتژیک برتر اندروید Chess By AI Factory Limited است. گرافیک این بازی کم حجم خیلی بالا نیست، شما باید ۱۲ مرحله دشوار را در حالات مختلف بازی از جمله چند نفره، معلم شطرنج و چیز های جالب دیگر به پایان برسانید. این بازی با موتور شطرنج Treebeard  کار می کند که رایگان است اما این بازی تبلیغات دارد که برای حذف تبلیغات ۰٫۹۹ دلار را باید پرداخت کنید.

از پرطرفدارترین بازی های اندروید می توان به سری بازی های ماشین سواری اشاره کرد. بازی ماشین سواری آسفالت 9 از برترین بازی ها برای اندروید است که اخیرا توسط شرکت گیم لافت طراحی و روانه بازار شده است.

اتومبیل های به کار رفته در بازی اندروید Asphalt 9: Legends  برگرفته از ماشین های لوکس واقعی با تمام جزئیات و کارکردها طراحی شده اند. اتومبیل های منعروف جهان از شرکت های خودروسازی مشهور نظیر فراری، لامبورگینی، پورشه و وات موتورز. شما می توانید به دلخواه خود یکی از این ماشین های لوکس را انتخاب کنید و می توانید در مناطق دیدنی با سایر رقبا در سراسر جهان مسابقه دهید.